2009. november 28., szombat

Adventi naptár

Elvileg vasárnaptól, de keddtől biztosan aktuálissá válik az adventi naptár.
Eddig ilyenek születtek Férjnek.
2007-ben:
Ekkor még nem voltam feleség, így volt lehetőségem esténként (jövendő) Férjnek meglepetést alkotni. Keresztszemes szalagokra tektildekupázzsal karácsonyi motívumokat ragasztottam, majd kis zsákokat varrtam, amibe szaténszalagot fűztem. Filccsíkból is varrtam zsákot, arra hópihéket hímeztem. Meg gyufásdobozokat is dekuztam szalvétával. Voltak ajándékok, amiket csak celofánba vagy karácsonyi papírba csomagoltam.
Az így elkészült zsákocskákba és egyéb tartókba magvas mézet, kis mikulásokat, logikai játékot, aszalt gyümölcsöt, szezámmagos ropit stb. raktam.
Az egészet és sásból font fonatra kötöztem rafiával, ezt pedig a könyvespolc aljára függesztettem.
2008-ban:
Ekkor már nehezebb dolgom volt, csak a vonat és néhány este maradt a naptár összeállítására, így főleg korábban már elkészült alapanyagokat használtam fel. Egy vesszőkoszorút lógattam a csillárra, amiről papírmasé golyók és az ajándékok lógtak rafiával felkötözve. (Erről sajnos nincs fénykép...)
2009-ben:
1.)

A rolóra kihajlított gemkapcsok segítségével lógattam fel a kis ajándékokat gyufásdobozban, papírzacskóban, textilzsákban. Mivel nem mertem egy rolóra lógatni az összes ajándékot, így elszórtam az egész lakásban ott vannak: a két rolón, a katalógusszekrényen, sőt még a csillárra is jutott.
2.)
Idén én is kaptam adventi naptárat Férjtől!
Egy nászúton készült fényképünket nyomtatta ki, és számozta be. A kis ablakokban még meglepi, hogy mi van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése