2013. január 14., hétfő

Ami 4 adagnak indult...

de csak kettő lett belőle. Azaz zöldségegytál, avagy újabb rögtönzött ebéd, ami finom lett és jó lenne máskor is rögtönözni.
Hozzávalók:
  • 3-4 szem krumpli
  • kb. fél kg karfiol
  • 3 fej vöröshagyma
  • 1 fej fokhagyma
  • 2 főtt tojás
  • 10 karika kolbász
  • 1 marék rukkola
A krumplit meghámoztam, karikákra vágtam, majd egy kis sós vízben a tepsi aljára rétegeztem. Sütöttem kb. 15-20 percet. Közben megmostam és rózsáira szedtem a karfiolt, megpucoltam és karikákra vágtam a vöröshagymákat, 2-3 darabra a fokhagymagerezdeket, valamint elkezdtem főzni a tojást. Miután a krumpli nagyjából megpuhult, az előkészített zöldségekkel tele raktam a tepsit, majd újra a sütőbe toltam és újabb 10-15 percig sült. Közben megmostam a rukkolát, karikákra vágtam a főtt tojást és a kolbászt. Mikor utoljára kivettem a sütőből a megfőtt-megsült zöldségeket, a víz nagy részét leöntöttem róla. Végül rákerült még a karikára vágott főtt tojás és a kolbászszeletek is. Letakarva újabb 5-10 percre bekerült a sütőbe, hogy összeérjenek az ízek, és meg tudjunk teríteni. Tálaláskor rukkolával szórtuk meg, majd befaltuk ebédre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése