2010. december 15., szerda

Gyöngyből virág

Munkatársam névnapi ajándékának készült egy gyöngyből fűzött virág.
Az eredeti mintát a könyvtári gyöngyöskönyvből még egy könyvtári konferencián rajzoltam ki az alkotós velemjáró füzetembe, aztán egy vonatúton megfűztem, majd átadtam így a képen nem az eredeti szerepel [majd], hanem egy későbbi ajándék.
Annyit változtattam rajta, hogy 2 szintre, eltérő méretben fűztem a szirmokat, így egy kissé dúsabb és szabálytalanabb lett. Még zöld levelet kellene mellé kitalálni.

A vonaton való fűzéssel és a fűzött virággal pedig elnyertem a moziba induló alsósok tetszését :-)

Update: Mivel nem sikerült a nyakláncnak fűzött gyöngyök hosszát jól eltalálnom, így a vonaton készített kék, és egy későbbi rózsaszín virágot is visszakaptam javításra. De így legalább le tudtam őket fényképezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése