2011. november 14., hétfő

Adventi naptárak

Ezt a bejegyzést még tavaly írtam, így az idén az 2010, de lassan újra aktuális lesz, így most teszem közzé.

Idén 4 adventi naptár készült el, ebből
  1. Férj hagyományos naptárja, ami idén kissé rendhagyóra sikeredett
    Idén az ajándékokat rejtő zsákokat és dobozokat nem számoztam be, hanem a nagy karácsonyi zokni (sajnos nem sk) zsebeibe rejtett versekből derül ki, melyik lesz az aznapi meglepi.
  2. barátnőm szülinapi adventi naptár párnahuzata [a képen]
    Barátnőmnek november végi születésnapjára szintén adventi naptárat készítettem. Egy párnahuzatra varrtam fel 22 kicsi és 2 nagyobb zsebet, amibe ajándékokat rejtettem.
    Az egyik nagy zsebbe Mikulás került, a másikba pedig egy kevésbé karácsonyi párnahuzat.
  3. Férj alkotása nekem ;-)
    Idén Férj is irodalmira vette a naptárat, így a szekrényen lévő borítékon naponta jelennek meg a számok, benne pedig a mesék lakásunk és környezetünk lényeiről.
  4. ismerős minimalista doboznaptára
    Dekuzott teásdoboz, amiből naponta karácsonyi igéket lehet húzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése