2011. december 12., hétfő

Adventi naptárak 2011-ben

Az előző bejegyzésben már utaltam rá, hogy idén is kaptam adventi naptárat Férjtől.
Ezúttal a katalógusszekrény fiókjaiban lapulnak a mindenféle meglepetések, de ahhoz, hogy a megfelelő koordinátájú fiókot kihúzzam, mindenféle feladványt is meg kell oldanom. Így használtam már a Pitagorasz-tételt, számoltam már matematikai sorozatot, rendeztem már betűket megfelelő sorrendbe, így az édességek mellett egy foglalkoztatófüzettel is gazdagabb leszek december végére. A feladvány rejtő katalóguscédula pedig minden este a rolón jelenik meg.
De nem csak kapok, hanem adok is adventi naptárat. Eredetileg hengereset szerettem volna készíteni, a dobozzá alakított, csomagolópapírral bevont gurigákból, de ezekkel egyrészt nem készültem el, másrészt alig van meglepetés, ami belefér, így kiegészítettem a korábbi évek zsákjaival és néhány dekuzott szögletes dobozzal is. A többség őrzőhelye egy kosár, néhányan fiókgombokról is lógnak, de bárhol is voltak addig, reggelre mindenféleképpen az ágy mellett a helyük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése