2012. szeptember 4., kedd

Kosár

A Millenáris Pikniken többször is jártunk a nyáron. Kaptunk piros pokrócot, vizet, piknikkosarat, játékokat, kártyát stb. A tollast és a pokrócon ücsörgést próbáltuk ki, kellemes volt. Olyan nyaralás érzés, bár a munka után voltunk.
Többször voltak kézműves foglalkozások is keddenként és szerdánként. Az utolsó előtti kosárfonó alkalomra sikerült eljutni, amit tanfolyamszerűen, a szülőknek hirdették. Egy kerek és egy ovális aljat készítettem, valamint kaptam vesszőket a befejezéshez.
Az ovális kosárral aztán rengeteget szenvedtem otthon, száradtak és törtek a vesszők, nehezen tudtam őket beáztatni, vagy csak a fele ázott, vagy kiugrott az összetekert vessző a lavórból, vagy csak úgy állt a vessző és nem az következett, aminek kellett volna. Végül egy álmatlan hajnalon egész sokat haladtam a kosár oldalával, majd tegnap este megfontam a szegélyét is, bár szegény kosárka így is sok sebből vérzik.
Először a konyhaszekrényben lakott, a tasakos mindenfélék között próbált rendet tartani, most a varrós dolgok, kisebb anyagmaradékok laknak benne - így már jobban érzi magát. Pont olyan hosszú, amilyen széles a polc :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése