2012. november 27., kedd

Csillár

Elköltöztünk, az új helyen a szobában nincsen csillár, csak egy üres villanykörte.
Volt otthon egy kevés peddignád, valamint egy emlékkép a fejemben, így lett az új lakásban csillár is.
Fogtam egy lufit, felfújtam, majd a nád szálaival körbe-körbe tekergettem, hasonló alakzatot hozva létre mint a fokhálózat a földgömbökön. A szálakat egy fölötte, egy alatta rendszerben fűztem, de sajnos, túl szabályos lett, így Férj is besegített és kissé kacskaringózta a szálakat. Került bele a batikoláskor a főzővízben megfestett szálból, valamint a rövidebb maradékokat is jól fel lehetett használni fonás közben. A legnehezebb talán a villanykörtére rögzítés volt, de sikerült és azóta érdekes mintát fest a falra.
Eddig csak a fotók feltöltésével voltam elmaradva, most már az elkészítésükkel is, ugyanis a fotógép nem működik az utóbbi időben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése