2013. július 14., vasárnap

Felmosórongyból...

... füzér.

Már régóta szemeztem ezzel a padlótörlő kendővel, amin színes madarak, virágok és levelek vannak, mivel  olyan szép, vidám, jó lenne valami másra is használni a padlón kívül. Aztán megláttam benne egy madaras, vidám, tavaszi füzért.



Ehhez kivágtam a mintákat, majd pelenkaöltéssel körbevarrtam, és kitömtem. Végül akasztónak szalag került rá, majd egy másik szalagra rögzítettem.
Varrás közben pedig sikerem volt vele egyik reggel a vonaton, mert egy gyerektábort vezető hölgy kiszúrta, hogy varrok, és megkérdezte mi készül, mert hogy ő is alkot és kreatív. Neki nagyon tetszett.

Megj.: Ha a csomagban található 2 kendő egyikét eredeti funkciójában szeretnénk használni, akkor érdemes kiteríteni, és megnézni melyikben van kevesebb félbevágott motívum, és abból alkotni. A másik mehet a padlóra...

Azóta már nem madaras, hanem pöttyös-csíkos almás mintában kapható a kendő, de abból is remek őszi füzér készülhet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése