2014. január 20., hétfő

3 év vs. 5 perc

Kb. 3 évig kerülgettük ezt a dobozt, aztán kb. 5 perc alatt hasznosítottuk.
 Még 2 lakással ezelőtt lomtalanítottuk. Megtetszett, hogy fából van és mély. Elég mély ahhoz, hogy akár tornyokat is tárolhassunk benne. Viszont csúnya, karcos volt a hátulja. Még korábban, amikor lemostam, kicsit lecsiszoltam a szélét, így a rajta lévő piros ceruzanyomok megkoptak. Aztán elraktuk. És elköltöztünk, őt meg bedobozoltuk.
Most előszedtem, fehér akrilfestékkel átkentem a hátulját, lelakkoztam az oldalát, Férj pedig felszögelte.

Egyelőre 2 torony lakik benne. Már így is jó, de ha vágatunk bele üveg- vagy plexilapot, vagy találunk elég nagy és vastag nejlont, akkor még pormentesen is tárolhatjuk a tornyainkat.
És csökkent a kupacunk :-)
Új beszerzés: semmi (volt fehér akrilfesték, szög, torony. Lakk nem éppen, de repesztőlakkal megoldottam.)
Eredmény: fali tároló a tornyoknak, idővel pormentesen, kevesebb kerülgetnivaló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése