2014. február 4., kedd

Jegyzettartó a faliújságra

A lakás rendezése és rendszerezése elérte a fali hirdetőtáblánkat is. A bejárat mellett van, így ott mindig jól jön papír és ceruza. Ezt oldottam meg egy, a hirdetőtáblára akasztható tárolóval, amit természetesen világítótorony díszít.
 Hozzávalók:
  • kicsi kartondoboz (ebben épp after shave volt eredetileg)
  • mintás papír, szalvéta
  • dekupázs, vagy tapétaragasztó
  • irodai lyukasztó
  • fehér akrilfesték (ha sötét, mintás a doboz, és világos a kiválasztott papírunk)
  • olló
  • nem szőrhullatós ecset
A kartondobozt nagyjából körbevágtam úgy, hogy a kiválasztott minta ráférjen.
Mivel sötétkék dobozra fehér mintájú szalvéta került, fehér akrilfestékkel 1 rétegben átfestettem, alapoztam a dobozt.
A festék száradása után ráillesztettem a szalvétát, hogy a világítótorony jól látszódjon, majd nagyjából körbevágtam.
Felragasztottam a szalvétát. Mivel nem sikerül 1 db szalvétával az egészet jól beborítani, így további, kisebb darabokat ragasztottam az eredeti mellé. Szerencsém volt, a világítótorony minta egyszínű sötétkék keretben volt, ezzel a kerettel ki tudtam pótolni a hiányokat. Elég az elejét és a két oldalát díszíteni, az aljára és a hátuljára ha kicsit átlóg a szalvéta az megfelelő, úgysem látszik.
A ragasztó száradása után 2 lyukat tettem rá.
Végül kitettem a faliújságra és megtöltöttem jegyzetpapírral, tollal, majd egy csomag post-it került még bele.
Új beszerzés: semmi (volt megfelelő méretű doboz, világítótornyos szalvéta, festék).
Eredmény: könnyű, de a célnak elég erős tároló, újabb világítótorony a lakásunkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése