2014. április 8., kedd

Nadrágból tároló

Decemberben kölcsönkaptam egy varrógépet, ennek örömére több Tilda könyvet is kivettem a könyvtárból.
Az első, ami ezek alapján elkészült egy tároló lett. Azonban a megadott leíráson egyszerűsítettem. Nem varrtam egy csövet, hanem szétdaraboltam Férj egyik használaton kívüli nadrágját. A levágott szárú nadrág:

Miután levágtam az alsó visszahajtást is, dekoráltam az anyagot. Az így keletkezett csövet félbehajtottam, egymásba csúsztattam, összevarrtam a nyitott végét, majd levarrtam a sarkait. Kész is lett.
A tárolót virágos anyagból varrt zsebbel, műfolttal és farkasfoggal díszítettem, így szinte nem is látszik rajta, hogy ez valaha férfinadrág volt.
A tároló kapcsán játékot is hirdettem itt a blogon, valamint Facebookon, amelyben az alapanyagra vártam tippeket. Tippek csak a Facebookon érkeztek, így az ott tippelők közül sorsoltunk, de végül nem csak a győztesnek, hanem mindenki másnak is varrtam zsákokat. Ezzel is gyakoroltam a varrást, és nem mellékesen fogyasztottam az otthoni anyagkupacot.
Az elkészült zsákok egyben, amelyekről részletesebben későbbi bejegyzésekben írok majd:
A zsákok részletesebben:
Zsákok 1. - Horgolótűtartó
Zsákok 2. - Virágokkal
Zsákok 3. - Ingből
Zsákok 4. - Fiúsan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése