2014. április 26., szombat

Parafadugóból - világítótorony

Mindig tetszettek a parafadugók, meg a belőle készült tárgyak: jegyzettartó, edényalátét, koszorúdísz, koszorúalap. Ha boroztunk, pezsgőztünk, eltettem a dugót, de ezzel nem gyűlt össze elegendő mennyiség. Végül kiírtam a Facebookra, hogy szeretnék parafadugókat. Hamarosan hatalmas kupacban álltak itthon. Ezt pedig el kellett tüntetni. A nagy szombati terv keretében sor is került rá.
Ha már úgyis van itthon sok világítótorony, természetesen világítótornyos falitáblát szerettem volna készíteni. Gondolkoztam, próbálgattam, végül ez, és kicsit magasabb lett, mint eredetileg terveztem:


A megfelelő méretű kartonra Férj ceruzával megrajzolta a világítótorony alakot, kiraktuk dugókkal, amiket ragasztópisztollyal előbb egymáshoz, majd a kartonra ragasztottam, végül levágtam róla a felesleges papírt.
A konyhaszekrény két felső része között kapott helyet, a menüterv, bevásárlólista kerül majd rá.
Miután ez elkészült, még alig hiányzott a vödörből, amiben a dugókat tárolom, így további alátéteket készítettem.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése