2014. május 6., kedd

Hármas torta

...mert két 3-ast írtam a tetejére, és mert az egyik bögre liszt helyett 3féle finomság került bele.

Szóval tortát sütöttem: a tésztája a szokásos bögrés süti - kicsit extrán, közte savanykás ribizli-josta lekvár, a tetején csoki.
Finom lett.
A bögrés sütihez vettem egy nagy pohár joghurtot, elkevertem fél pohár olajjal és 1 egész tojással. Belekerült még fél pohár cukor, 1 bögre liszt, amibe 1 csomag sütőport kevertem. Valamint tettem hozzá darálatlan mákot, kókuszreszeléket és darált diót vegyesen, ezekből összesen lett egy pohár.
És ezért is lett hármas torta.
A tésztájába tettem még 1 kockára vágott almát. Gyümölcskenyérformában tűpróbáig sütöttem, félbevágtam, megkentem savanykás lekvárral (ribizli és josta vegyesen), majd 2 tábla olvasztott csokival leöntöttem.
Boldog születésnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése