2014. október 20., hétfő

Egy korszak lezárult

2014. szeptembertől
  • már nem ingázom napi 3 órát a munkahelyem miatt
  • időt kell találnom az olvasáshoz, horgoláshoz, hímzéshez
  • nehezebben válaszolok arra a kérdésre, hogy mi a munkám.
Váltottam. Munkahelyet. És szakmát is. Használom az eddigit, de már nem könyvtáros, hanem könyvtárhasználó lettem.
A munkahelyváltás miatt a volt munkatársaimnak búcsúajándékokat készítettem. Csak apróságok, de próbáltam valami olyat, aminek örülnek. Azonban az utolsó napok hajtása miatt sajnos ezeket nem tudtam a legutolsó munkanapomon átadni, így csak utólag küldtem be.

Magának a munkahelyemnek egy fonott kosarat készítettem, valamint fehér müzlistálakat küldtem, mert mindig hiányzott valami, amibe a büféasztalon a pogácsát és az apró kekszeket, franciadrazsét tálalni lehetett volna: edény híján lapostányérokat és poharakat használtunk.
A fotózás idejére ebbe halmoztam az ékszereket: a nyakláncot, a csatot, hajgumit,
 valamint a jegyzetfüzeteket.
De készítettem Angry Birds kulcstartót,
 dekupázsoltam Catan minikiegészítőt, valamint varrtam bagolyfüzért is.

Remélem, örültek neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése