2015. március 3., kedd

"A nagy mű" befejezése,

ami igazából nem is olyan nagy. Csak nagyon hosszan készült.
Évekkel ezelőtt találtam egy keresztszemes világítótoronyról készült fényképet. Mivel nagyon megtetszett, átrajzoltam papírra, és elkezdtem hímezni - plastic canvasra, azaz műanyag hímzővászonra. Ezt nem kell beszegni, elég körbevágni a kész mintát és használható.
Igen ám, csak sokkal nehezebb rá dolgozni: nem lehet egy mozdulattal a tűt be- és kivezetni, minden öltésnél külön le és fel kell húzni a szálat. Nehezebb eltalálni az öltés pontos helyét, és a negyedik felöltésnél már kifejezetten nehéz a szálat ugyanazon a helyen átvezetni.
Kb. minden ősszel elővettem, valamit haladtam vele, de készen nem lett.
A kupaccsökkentés jegyében újra előszedtem, és a hétvégén, sokadik nekifutásra végre befejeztem.
Sokáig nem gyönyörködhettünk benne, mert már be is került a téli dekorációs dobozba, a szekrény egy magas polcára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése