2015. április 29., szerda

A kis ficni-fecni filcdarabokat...

...sosem volt szívem kidobni, Elraktam, gyűjtögettem, dobozba zártam. És néha használtam. Ezeket vettem elő most is, amikor még mindig a felmosórongyot fehér filcet használva, világítótornyos filcfüzért terveztem készíteni.
Kerestem a netről világítótorony mintákat, ezeket kartonra ragasztottam és készen lett a sablon - füzérhez, varráshoz, hímzéshez, bármihez, amihez világítótorony kell. Abból pedig nálunk kell pár.
A sablon alapján kivágtam a felmosórongyból filcből a fehér alapokat. Az alapanyagon lévő apró mintákkal nem törődtem, simán belevettem a kivágandó sablonba.
Következő lépésként kiborítottam magam elé a kis filcfecniket. Nagyjából színek szerint elkezdtem válogatni, majd amelyik megihletett, azzal feldíszítettem a világítótornyokat.
Aztán tovább válogattam, majd elkezdtem csíkokkal, rombuszokkal, ajtókkal, ablakokkal felöltöztetni a tornyokat.
Íme a 16 db, ami elsőre elkészült:

A legtöbb esetben az apró minták alakították a torony mintázatát, például a széles sötétkék csík a bal felső sarok tornyán, vagy a zöld rombuszok a jobb alsó sarokban. De az egyik világítótoronyra túl sok jutott az alapanyag mintájából, így annak a másik oldalát dekoráltam, De ez a bizonyíték, hogy tényleg a felmosórongyból vannak:

És miért nem dolgoztam a nagyobb darabokkal? Mert nem tudok belevágni, és amúgy sem inspiráló...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése