2015. április 27., hétfő

Papírpillangók

... avagy, amit valóban elkészítettem a Pinterestről.

A Pinteresten csak gyűlnek és gyűlnek a képek, inspirációk, ötletek, albumok, táblák és pinek. A fejemben kavarog rengeteg megvalósítandó ötlet. Aztán hazamegyek és mosogatok, porszívózok, megpróbálom befejezni a sok elkezdett munkám egyikét. A dolog annyiban marad.
De ez az ötlet épp illett az évszakonkénti dekorációkhoz, minden volt hozzá, gyors, azaz belátható időn belül vége is lett, így elkészült.
Selejt A/4-es papírokat összehajtottam, felrajzoltam rá egy fél pillangót, kivágtam, majd spárgával összekötöztem.
Készült belőle fehér szaténszalaggal és színes fagyöngyökkel füzér, ami a munkahelyem ablakán várja a tavaszt.

Az irodát közösen használjuk, általában csak egyedül vagyok benne, de néha másik kolléga is jön, a másik számítógépnél tevékenykedni. Mikor kiraktam a pillangókat, és ő is jött, épp nem találkoztunk, de aznap délután hozott origami pillangókat kiegészítésnek, így már ezek is rajta lógnak.

Az ablakba lógatott füzér mellett ajtókoszorú is készült: újrahasznosított karácsonyi koszorúalapra, brüsszeli zöld szalaggal, felmosórongyból filcből kivágott mintákkal. A filc elemek rögzítésén sokat gondolkoztam, mert a ragasztópisztolyt nem szeretem. Végül drótot fűztem a minta hátoldalába, majd a drót másik végét a koszorúra tekergettem. Így megáll a dísz, van tartása, de akár nyom nélkül le is szedhetem, ha meguntam.



Még tavasz elején, húsvét előtt került ki ez a dekoráció, de lefotózni és a képeket feltölteni,csak most sikerült, így akár a húsvéti dekoráció után megcsupaszított, nyúl- és tojásmentesített lakás dekorációja is lehet a sok pillangó.


Az eredeti ötlet:
http://idemakeriet.blogspot.hu/2011/01/pyssla-fram-varen.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése