2015. június 12., péntek

Tölcsérkosár - kicsiben, avagy

... házi postaláda a cipőszekrényen.

A nagy tölcsérkosár fonása után egy évvel konkrét tervvel indultam neki a következő Angyalföldi Utcabálnak. Kicsi, kisebb tölcsérkosarat szeretnék fonni, amiben majd potpourrit tartok a fürdőszoba - wc-ben. A terv első fele sikerült is, azaz a kosarat megfontam, ám maga a tartó nem igazán bizonyult hasznosnak és hatékonynak, így jó darabig csak kallódott a lakásban. Végül házi postaláda lett belőle, amibe mindenféle üzeneteket, kis meglepetéseket, ajándékokat rejtünk egymásnak. Ebben a funkciójában nem csak bevált, hanem örömre is derít.

Szegény kosár amúgy nem csak a funkciókeresésében kicsit mostoha sorsú, hanem
  • miután megfontam szélesebb, fonott szegélyt terveztem neki, de végül nem ezt, hanem fület fontam rá
  • az első kosárlakkozós körből is kimaradt, mert alig pár héttel előtte találtam neki helyet, kötöztem fel, aztán nem volt kedvem újra leszedni. De még van reménye, több kosarat is lakkozni kell még, úgyhogy sorra kerül ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése