2015. november 19., csütörtök

A hétvége termése

  • nemezelt tök

Avagy családi nap volt a Millenárison, lehetett nemezelni is, így készült egy narancssárga nagy nemezgolyó.
Próbáltam tök alakúvá nemezelni, de túl kevés cikkelyt tudtam csak kialakítani, így narancssárga hímzőfonalat fűztem a zsákvarró tűbe, ezt döftem át rajta, és ezzel húztam össze a gombócot.
A szára szintén vizes nemezeléssel készült, de az alját nem nemezeltem össze, hanem azzal és tűnemezeléssel rögzítettem a tökhöz. A levele pedig csak tűnemezzel készült, és így is lett rögzítve.
Azaz mégsem, eredetileg vizes nemezeléssel készült 2 levél, de azok túl nagyok lettek - a darabokban lévő tök fotóján még ezek látszanak. Meg a szára is kissé nagy lett, így azt húztam szét, abból szedtem ki sötétzöld gyapjút, és tűnenezeltem belőle kisebb levelet. A tökre végül ez került, a nagy leveleket pedig eltettem a gyapjús dobozomba, a későbbi felhasználás reményében.
  • papírliba
Könyvtári foglalkozás volt a Terézvárosi Gyerekkönyvtárban Márton naphoz kapcsolódva, ott készült.

  • megpucolt dió és mogyoró
A kellemes napsütéses időt kihasználtuk, és az udvarra kiülve Férj diót, én mogyorót pucoltam. Eltérő hatásfokkal dolgoztunk, így az eredmény: 3 nagy befőttesüveg dió és 1 kisebb befőttesüveg félig megtöltve mogyoróval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése