2015. november 12., csütörtök

TengerKékÉg

Egy újabb japán virágokból horgolt sál, többféle árnyalatból, ezúttal épp kékekből.
 Az egész onnan indult, hogy szerettem volna egy színes boleró-kardigánt horgolni. Mivel kék fonalból volt a legtöbb, kék kardigánom pedig nincsen, legyen kék.
1. fázis: Eredetileg egy hatalmas nagyinégyzetet terveztem horgolni, aztán nem maradt teljesen négyzetes, nem olyan volt, mint terveztem, szóval nem tetszett, elvetettem.
2. fázis: Legyen sok kis nagyinégyzetből összehorgolva. Elvetve, mert kevés az összeillő kék fonalam.
3. fázis: A kék nagyinégyzetek között legyenek szürke japán virágok, ezek fogják össze a négyzeteket a sarkaiknál fogva, és így álljon össze a kardigán. Elvetve, mert túl lyukacsos és összevissza lett volna.
4. fázis: Bontás, a kék nagyinégyzetekből japán virágok, ezeket összehorgolva sál.
5. fázis: Hihetetlen, de kész!
6. fázis: Mit kezdjek a sok félkész, szürke színű japán virággal? Sál nem lehet, mert már van egy szürke japán virágos sálam...

De nem tudok ám ragaszkodni a megadott mintához és formához, megint variálnom kellett a japán virágon. Ezúttal fonalspórolás miatt a szirmok alatt nem 4, hanem csak 3 erp-t horgoltam (a 4. sorban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése