2014. november 10., hétfő

Pillanatragasztó

avagy horgoljunk könyvbemutatón.
Tóth Krisztina Pillanatragasztó című kötetének PIM-ben tartott bemutatóján horgoltam ezt a két virágot.


A kék és sárga 3D japán virág, a másik a tanulóvirág, amiből a zsepitartóra is került. A virágokat másnap el is ajándékoztam, de félkész interaktív ajándék lett, azaz a megajándékozott dönthette el, hogy mi is legyen belőle:
  • bross, azaz kitűző
  • hajdísz
  • táskadísz
  • egyéb
A kitűző lett a nyertes. Annyi kiegészítéssel, hogy a kék virágnak ne csak 2 levele legyen, hanem körben végig, egyforma méretű és egyforma színű levelekkel. De így visszakaptam, le tudtam fotózni, és fel tudom tenni a blogra.

Valamint leírhatom az sk horgolt levél készítését - ahogy egyszer rögtönöztem, és azóta is bevált.

Horgolt levél
  1. sor: 10 lsz
  2. sor: 1 lsz sormagasítás
    1 ráhajtás nélküli pálca
    1 félpálca
    1 erp
    4 krp
    1 erp
    1 félpálca
    4 lsz
  3. sor: 1 lsz sormagasítás
    3 ráhajtás nélküli pálca
    1 félpálca
    1 erp
    4 krp
    2 erp
    1 félpálca
    1 ráhajtás nélküli pálca
    1 lsz
A levelet kacskaringósan, az egyszer jobbról balra, majd balról jobbra, végül újra jobbról balra horgoljuk. Mivel mindkét sor az első láncszemsorra kerül, szimmetrikus lesz a levél, és kissé olyan mintha erezete lenne.

Rövidítések:
lsz = láncszem
erp = 1 ráhajtásos pálca
krp = 2 ráhajtásos pálca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése