2015. február 27., péntek

Téli díszek

Miután elkészültem a leveles őszi füzérrel, elhatároztam, hogy minden évszakhoz készítek valamilyen, ahhoz az időszakhoz illő füzért és dekorációt:
  • ősz: levelek, pöttyös almák, baglyok
  • karácsony: piros-fehér csizmák és kesztyűk (ezt évekkel ezelőtt, készen vettem)
  • tél: fehér filcből hópelyhek
  • tavasz: élénk színű filcből virágok, madarak
  • nyár: világítótornyok
Mivel a karácsonyra tervezett alapvetően készen volt, a karácsony utánra szánt, téli dekorációval kezdtem. Elkezdtem hópelyheket kivágni, de az nem volt az igazi, így végül szabályos alakokat vágtam ki, ezeket hímeztem hópelyhessé.
  1. Fogtam a felmosórongy maradékát fehér filcet, és mindenféle négyszögeket vágtam ki belőle: négyzet, téglalap, hosszan elnyújtott téglalap stb. Mivel nem nagyon lettek egyformák, gombostűvel összefogtam az összetartozókat.
  2. A kivágott filclapokra aztán színátmenetes kék fonalból hópelyheket, virágokat, csillagokat, na meg persze világítótornyot hímeztem.
  3. A két elemet nagyjából összevarrtam fércöltéssel. Mikor már csak 1 oldala maradt nyitva, kitömtem, majd mikor már csak egy pici rés maradt összevarratlan, szaténszalagcsíkot illesztettem a nyílásba és teljesen összevarrtam a díszt.
  4. A lakás különböző pontjaira lógattam őket: fiókgomb, hirdetőtábla, ablakkilincs, az étkezőszékek háttámlája. 

Eddig voltak fent, tegnap elpakoltam. Jöhetnek az élénk színek, virágok, levelek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése